.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخشش تکواندو کاران نوجوان مازنی در آسیا

هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در بخش کیوروگی در حالی به میزبانی کشور اندونزی و در شهر جاکارتا برگزاری شد که شیربچه های مازندرانی در این وره از رقابت ها مدال های رنگارنگی را صید کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی در سومین و آخرین روز این مسابقات،‌ دانیال صالحی مهر تكواندوكار ملی پوش اهل استان مازندران با نتیجه 9 بر 5 و شكست نماینده چین تاپیه و با كسب مدال طلا،‌ سرود مقدس جمهوری اسلامی را در اندونزی طنین انداز كرد.

همچنین جواد امیری ملی پوش اهل شهرشتان سوادکوه در وزن 51- كیلوگرم با كسب مدال نقره به مقام نایب قهرمانی دست یافت،‌ در دیدارهای این وزن تكواندوكاران كره و فیلیپین به ترتیب مقام های اول و سوم را كسب كردند.

دیگر تکواندو کار مازندرانی در این دوره از رقابت ها در وزن 59- كیلوگرم ابوالفضل یعقوبی بود که گردن آویز نقره را از آن خود كرد و تكواندوكاران كره،‌ تایلند و چین تاپیه به ترتیب اول و سوم مشترك شدند.

سید عباس صادقی تبار تکواندوکار ملی پوش کشورمان در وزن 48- کیلوگرم،‌ موفق به کسب گردن آویز برنز شد و بر سکوی سوم آسیا ایستاد و جمع مدال های تیم ملی کشورمان را به عدد یازده رساند.

 

خاطرنشان می سازد یوسف حاجی پور از مربیان سازنده مازندرانی در کادر فنی تیم ملی تکواندو نوجوانان کشورمان در این پیکارها حضور داشت.همچنین پیش از اعزام تیم به مسابقه احمد سعادتمند مدیر کل ورزش و جوانان مازندران به همراه تنی چند از مسئولین ورزشی مازندران با حضور در اردوی تیم ملی از تکواندوکاران نوجوان و آینده ساز مازندرانی تجلیل کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.